2010-03-27

[Java] Gra w Kółko i Krzyżyk - 8. Zakończenie

Najwyższy czas na zakończenie temetu gry - udostępniłem stronę, na której można obejrzeć jak ta aplikacja działa i wygląda w środku.
Gra uruchamia się w nowym okienku - w aplecie javy, do którego niezbędne jest środowisko wykonawcze Java.

Grę uruchamia się za pomocą klasy Gra. Sama aplikacja nie posiada żadnego interfejsu - nie to było celem zadania. Być może nadejdzie piękny czas, że stworzę coś takiego. :) Na razie takie rzeczy jak nazwy graczy, znaki jakimi będą się posługiwać w grze (kółko lub krzyżyk) oraz kto zaczyna pierwszy ustawić można również w klasie Gra w metodzie startujemy:
public void startujemy() throws ZlyZnakException{
 k.setNazwaGracza("Anna");
 c.setNazwaGracza("Marcin");
 try {
  k.setZnak("O");
  c.setZnak("X");
 } catch (ZlyZnakException e) {
  throw e;
 }
 Console.run(p,300,300);
 p.ustawGracza(c);
 pomieszajRozwiazania();
 ruch();
}


Całą resztę starałem się opisać w kodzie - zapraszam do lektury. :)

Podoba Ci się ten wpis? Kliknij w reklamę. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz