tag:blogger.com,1999:blog-6324250972844997014.post8069377273117122259..comments2022-12-17T08:34:01.317+01:00Comments on m4rc1no5: [Java] Gra w Kółko i Krzyżyk - 5. Diagramy aktywności (UML)m4rc1no5http://www.blogger.com/profile/18141377693648186669noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6324250972844997014.post-72382487449340460332013-03-23T22:24:52.474+01:002013-03-23T22:24:52.474+01:00Faktycznie - powinno być odwrotnie w jednym i drug...Faktycznie - powinno być odwrotnie w jednym i drugim przypadku - dzięki za komentarz!m4rc1no5https://www.blogger.com/profile/18141377693648186669noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6324250972844997014.post-68958684166840486452013-03-23T22:12:26.472+01:002013-03-23T22:12:26.472+01:00Wydaje mi się, że w diagramie 2. jest kilka błędów...Wydaje mi się, że w diagramie 2. jest kilka błędów logicznych.<br /><br />Jeżeli istnieje 1 wolne pole [wolnePole=true] to gra kończy się remisem.<br /><br />Jeżeli ostatnim graczem był człowiek [player=czlowiek] to człowiek wykonuje ruch.Anonymousnoreply@blogger.com