2010-01-13

No i stało się

Ten właściwy czas nadszedł - zakładam bloga! :) Chciałem stworzyć własnego, na swojej stronie ale na chęciach zawsze się kończyło. Postanowiłem wziąć się w garść i skorzystać z gotowych rozwiązań, skupić się na pisaniu - zobaczymy jak będzie mi to szło...
Generalnie założenie jest takie, że blog ten będzie zbiorem informatycznych rozwiązań, na które wpadam lub znajduję gdzieś w sieci podczas różnorakiej pracy i które mogą mi się w przyszłości (lub komuś innemu) przydać. W tym momencie nigdzie (poza własną zawodną pamięcią) nie gromadzę tego typu wiedzy - spróbuję zbierać to tutaj i zobaczymy jak to będzie wyglądać... :)

2 komentarze:

  1. super, będę Cię tutaj odwiedzał ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. heh... ciekawe jaką tutaj uda mi się osiągnąć aktywność... ;)

    OdpowiedzUsuń