Gra uruchamia się w nowym okienku - w aplecie javy, do którego niezbędne jest środowisko wykonawcze Java.
Grę uruchamia się za pomocą klasy Gra. Sama aplikacja nie posiada żadnego interfejsu - nie to było celem zadania. Być może nadejdzie piękny czas, że stworzę coś takiego. :) Na razie takie rzeczy jak nazwy graczy, znaki jakimi będą się posługiwać w grze (kółko lub krzyżyk) oraz kto zaczyna pierwszy ustawić można również w klasie Gra w metodzie startujemy:
public void startujemy() throws ZlyZnakException{ k.setNazwaGracza("Anna"); c.setNazwaGracza("Marcin"); try { k.setZnak("O"); c.setZnak("X"); } catch (ZlyZnakException e) { throw e; } Console.run(p,300,300); p.ustawGracza(c); pomieszajRozwiazania(); ruch(); }
Całą resztę starałem się opisać w kodzie - zapraszam do lektury. :)
Podoba Ci się ten wpis? Kliknij w reklamę. :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz